mardi 3 février 2015

Carnaval qu'ei arribat!


Lo Sent Pançard, rei de la timpona, de la hèsta e de tots los excès qu'ei tornat au vilatge de Bornòs. Arron està's escapat deu sons jutjaments deu dimars gras dens tot lo Bearn, aqueth hartanèr qu'ensaja de conquesir lo còr deus bornosians e de las bornosianas mes aquestes que son deus malins e que'u preparan un procès miat "hens las règlas".
Arcencam, patron divinau deu vilatge e la soa companha la bèra e poderosa Guiscoarda ne deisheràn pas la Carronha e lo son vauarren de marrit Sent Pançard ganhà's lo pòple tan aisidament.
ça-vietz hestejar la fin deu Carnaval dab la Larada Arcencam a Bornòs lo Dissabte 21 de heurèr.

Sent Pançard, roi de la fête et de tous les excès est revenu au village de Bournos.
Après s'être échappé de ses jugements successifs dans tout le Béarn, ce "hartanèr" essaie de conquérir le coeur des bournosiens et des bournosiennes mais ces derniers sont malins et lui préparent un procès mené "dans les règles".
Arcencam, patron divin du village et sa compagne la belle et puissante Guiscoarda ne laisseront pas Carronha et son vaurien de mari Sent Pançard gagner le peuple si facilement.

Repaish/menu(7€):
- charcuterie
- garbure
- crèmes au chocolat (ou vanille)
- crespèths (beignets)

Comme l'année passée l'après-midi est dédiée aux enfants avec des danses, du sport, des ateliers de peinture et bien sûr un bon "vresperon" (goûter) avant le traditionnel défiléet le procès de sa majesté Sent Pançard.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire